Rakastu unelmaan

Rakastu utopiaan

Heitä vittuun kurja huominen

Korkkaa pullo ja huuda:

 

Minusta ei tule teidän orja

Minä elän minun elämäni

Minusta ei tule surullinen seuraaja

haluan tehdä itse oman elämäni!

 

Mä kävelin kadulla ja näin epätoivoa

Kävelin kadulla ja näin tuskaa

Näin tekemällä tehtyä kauneutta

ja naurussa tyhjyyttä

 

Minusta ei tule teidän orja

Minä elän minun elämäni

Minusta ei tule surullinen seuraaja

haluan tehdä itse oman elämäni!

 

Se mitä halaun nähdä on vapaus

Se mitä haluan nähdä

on ystävyys ilman murheita

en halua elää kaavan mukaan

haluan nähdä kuinka

kahleet rikotaan

haluan nähdä kuinka

murheet unohdetaan

joten korkkaa pullo ja huuda:

 

Minusta ei tule teidän orja

Minä elän minun elämäni

Minusta ei tule surullinen seuraaja

haluan tehdä itse oman elämäni!

 

Minusta ei tule teidän orja

Minä elän minun elämäni

Minusta ei tule surullinen seuraaja

haluan tehdä itse oman elämäni!

0039.jpg